Selamat Datang!

Welkom op ons reislog!

Binnenkort vertrekken we weer voor 3,5 week naar Indonesië.Dit keer maken we een rondreis door Sumatra. Het wordt een avontuurlijke reis en we kijken er enorm naar uit.Ons reisgezelschap is uitgebreid naar 5 personen, Patty en Erik gaan namelijk ook mee. Erik vertrekt een paar dagen eerder. Hij bezoekt een collega in Manado (Sulawesi) waarmee hij op duikavontuur gaat.

Dit keer heeft reisorganisatie Van Verre geholpen met het samenstellen van onze reis. Het grote voordeel hiervan is dat alle vliegtuigvluchten en hotels al zijn geboekt. Een hoop poespas minder. Aan het eind van onze reis bezoeken we onze familie in Jakarta weer.

Hoe goed de internetverbinding op Sumatra is weten we nog niet. Weproberen jullie in ieder geval zoveel mogelijk op de hoogte te brengen van onze belevenissen. Op Sumatra is het 5 uur later (zie: 'Huidige tijd op Sumatra' in linklijst in de rechterkolom).

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom. Dit is alleen voor ons zichtbaar.