Terug in Nederland

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we weer terug in ons koude kikkerlandje. Woensdagochtend om 6.00 uur's morgens zijn we op Schiphol geland. We hebben een prachtige reis gemaakt. We vonden het jammer dat vanwege slechte internetverbinding niet alle verhalen op het reislog gezet konden worden. De resterende verhalen en foto's zal ik er de komende dagen nog op zetten.

In ieder geval bedankt voor de vele reacties en erg leuk dat jullie de reis hebben gevolgd.

Groetjes van ons allen!

Reacties

Reacties

Marianne

Ook weer leuk dat jullie weer veilig thuis zijn.
Groetjes!

h.w.hendriksz@online.nl

Met spanning jullie verhalen gelezen.Ben jaloers.
Mar het zit er voor ons niet meer in.
Welkom terug in Nederland.

Bea

Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis. Wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's. Ik ben best wel een beetje jaloers op de reis. Wat een prachtige foto's.

groetjes,
Bea

Marielowies

Fijn dat jullie weer hier zijn en ik moet even melden dat ik vind dat je dit alles echt goed schrijft, talent hoor.

Fijn weekend in kikkerlandje Holland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!